Výměna / vrácení zboží / reklamace
>> Zobrazit stránku ve Slovenském jazyce <<
Nesedí vám velikost, nebo jste někomu koupili dárek, ale nelíbí se mu? Nevadí. Ze zákona máme 14 denní povinnost Vám zboží vyměnit nebo vrátit peníze bez udání důvodu.
Zboží je možno vyměnit nebo vrátit jen v případě, že je zboží v původním stavu, nenošené, neprané a v původním obalu.
V případě výměny zboží postupujte následovně:
- Před zasláním zboží nás vždy kontaktujte na e-mailovou adresu: obchod@hookler.cz, nebo telefonicky: +420 605 856 473
- Zboží pečlivě zabalte ( zvlášť u věcí, které se mohou při přepravě poškodit ) a přiložte fakturu, na které bude napsáno za jakou velikost chcete zboží vyměnit.
- Na Vámi uvedenou mailovou adresu Vám zašleme pokyny, jak zboží předat přepravci a do mailu přidáme přepravní štítek, který na balík nalepíte.
- Balík bude zaslán na adresu: Jiřího Herolda 1563/4, Ostrava - Jih, PSČ 700 30.
- Jakmile balík dorazí k nám, pošleme Vám vámi zvolenou náhradu zboží. Trasovací číslo zásilky a informace o předaném zboží Vám zašleme na Váš e-mail.
V případě vrácení zboží (odstoupení od smlouvy), postupujte takto:
- Před vrácením zboží nás vždy kontaktujte na e-mailovou adresu: obchod@hookler.cz, nebo telefonicky: +420 605 856 473
-Zboží pečlivě zabalte ( zvlášť u věcí, které se mohou při přepravě poškodit ), přiložte fakturu a vyplněný formulář o odstoupení od kupní smlouvy ( viz níže ).
- Na Vámi uvedenou mailovou adresu Vám zašleme pokyny, jak zboží předat přepravci a do mailu přidáme přepravní štítek, který na balík nalepíte.
- Balík bude zaslán na adresu: Jiřího Herolda 1563/4, Ostrava - Jih, PSČ 700 30.
- Jakmile zboží dorazí k nám, pošleme Vám zpět peníze za zakoupené zboží stejným způsobem, nebo způsobem, který uvedete ve formuláři pro odstoupení od smlouvy.
- O vyřízení vrácení zboží Vás budeme informovat na Váš e-mail.
>> Formulář pro odstoupení od smlouvy <<
V případě reklamace postupujte takto:
- V případě, že požadujete reklamovat vadné zboží nás vždy kontaktujte na e-mailovou adresu: obchod@hookler.cz, nebo telefonicky: +420 605 856 473
- Níže si stáhněte reklamační list, který vyplňte a podepište.
- Poškozený výrobek vyfoťte (nejlépe z více stran) a společně s naskenovaným a podepsaným reklamačním listem nám zašlete na email: obchod@hookler.cz
- Vyplňte reklamační list, který oskenovaný a podepsaný zašlete společně s fotkami poškozeného zboží na adresu: obchod@hookler.cz
- Vyčkejte na naše vyjádření, kde Vám zašleme veškeré informace o způsobu vyřízení reklamace nejpozději do 3 dní od obdržení Vašeho mailu.
- V případě uznané reklamace Vám finanční prostředky, nebo nové zboží zašleme obratem.
- O ukončení reklamačního řízení Vás budeme informovat na Vámi uvedený e-mail.
>> Reklamační list <<